Busra0606 Kızlar bebeğim 4 ay 10 günlük dişi çıkıyor galiba çok ağlıyor 1 saattir susturamadim yada gazimi yoksa atak dönemi sizde. Nasıl geçiyor bu donem
anneyimanne00 Busra0606 benimki de öyle bence diş değil atak dönemi diyorlar uyku gerilemesi de bol miktarda mevcut bizde😌😌😌😌😌😌😌 çok iyiyiz çok mutluyuz enerjimiz tavan maşallah😵💫😵💫😵💫
Busra0606 Selamcanim teşekkür ederim dedim herhalde galiba gazi var susturabilene aşk olsun uyku desen hiç yok çok yorgunum
Ssevgii Atak dönemi olabilir bnm kızım hem uyku gerilemesi vardı hem de meme reddi hersey e ağlama çok zordu