gozleri_deniz1 Milena17 Bebeğimin saçları aşırı seyretti 4 aylıkken gür ve sık çıkması için jiletle kesmiştim. 🌸
Melis1706 Milena17 kesmedim benimkinde de cok yoktu simdi gayet sklasti bir kere kesmeyle olcak is degil o esit cikmasini sagliyor herseyi gectim en guzel zamanlarinda kel kel duruyorlar
Biz3kisiyiz_ Milena17 dini olarak ilk doğduğunda 7 gün içinde kesilirmis. Ben kestirmedim uzundu zaten saçları kıyamadım şimdi yaşına gircek bundan sonra da asla kıyamam 🙈