Vallahi ne kadar doğru bilmiyorum ama ben doktor kontrolünde nadinight kullandım. Hem kabızlık ıcın hem uyku için iyi geldi. Yani belki işe yaramıyordu emin degılım ama ben psikolojik olarak iyi geldıgını düşünüyordm ve uyuyordu en azından bölük pörçük uyumadı.