Kizlar başına gelen var mı lütfen yardımcı olun. Dün akşam bebeğimi emzirdim uyuttum. Gece 23.30 gibi tekrar emzirdim sabah da emzirdim kakasını yaptı bezini bi açtım hiç çiş yapmamış? Ve gün içinde 3 defa kaka yaptı ama çiş toplasan bir bezlik dahi yapmadı. Huzursuzluk da yok doymuyor mu dicem kaka yapıyor duymasa ağlar diye düşünüyorum. Böyle birsey yaşayan var mı??