Merhaba güzel anneler. Kızım 1yaş 4aylık. Bu aralar yanında olsam bile ısrarla gel gel gel deyip kucak istiyor yada sebepsiz ağlıyor. Evde normal oynardık şimdi her şeye gel gel deyip yanlız kalmak oynamak istemiyor. Bugün en sevdiği ablalarıyla beraber oturuyorduk bende aynı koltuktaydım birden gel gel gel deyip kucak istedi annem yanındayım oturuyoruz oynuyoruz desemde yaşlarla ağladı alınca sakinledi. Çok garip şeyler oluyor