Merhaba oğlum 30 aylık. Bir kaç aydir çişini kakasini bezli de olsa söylüyor uzun süre bezsiz kuru kalabiliyordu, kakasını saklanarak bizden uzak durarak yapıyordu, konuşmasi zaten cok iyi, öğle uykularinda da yatırıyordum bezsiz hiç kaçirdiği olmadi hep bez tak dedi taktik. Arada lazimliğa götürdüm ama yapmadi uğraştim ama okulun tatil olmasini bekledim tam ilgilenmek icin.geceleri ama bezi dolu hep. Neyse kısmen hazir olduğunu hissedip okullarin tatil olmasiyla bugünbaşladik. Klozete asla yapmadi oturdu uzun süre de oyaladım ama korkuyor en son duş kabinine soktum orda yapti elimi tutarak korka korka yapti. Tuvaletini ise hep tuttu en son artık yatarken onu da duşkabinine ayakta yapti. Yani gün icinde 4 çiş ve bir kakayi duşa yapmiş oldu hepsinde önce lazimlik teklif ettik ama yapmadi. Gece ise bez takmadim yatirdim büyük ihtimal kaçıracak. Bana tavsiye verir misiniz kakayı tutmaya başladigi icin dhaa bugünden bile sertleşmişti canı acır daha da korkar diye endişeleniyorm lütfen bana işime yarayacak taktikler verir misiniz nasıl ilerlemeliyim?uzun oldu k. Bakmayin.