YelizNurullahToprak Bende yaşadım malesef meme reddi problemini ama çok şükür geçti.Emmek istemediği zamanlar eğer cok ac olduğuna eminsem yanım da biri varsa mutlaka ayaklarıyla oynatiyordum o şekilde alıyordu memeyi tabi her zaman birini bulmak zor yalnız olduğum zamanlardada uyku sersemi olduğu zamanı yani uykudan hemen uyanır uyanmaz emzirdim.Oyle oyle emdi benim oğlum çok şükür şimdi hiç böyle bir problem yaşamıyorum.
Yahyaaliannesi Salih0544 yani hangi marka biberon kullanırsan kullan bi zmn sonra seni emmeyi reddecektir canım ilk cümlemde bunu demek istemistim😂
Salih0544 Deletedmom006 her acıktığında önce emziriyorum canım 3 saati buluyor ardından 120 cc mama veriyorum