Doğumdan itibaren çok stresli geçiriyorum galiba sonunda sütüm gitti zaten bebek sütüm olsa da hep gezerek emiyordu geceleri normal emiyordu şimdi emmek istese de süt gelmiyor 😢biberon tutmuyor kaşıkla zorla 40 ml falan mama veriyorum onu da hep dışarı veriyor ne yapacağımı şaşırdım sütüm geri gelir mi gelmezse biberonu nasıl tutturacağım😢yardım edin lütfen