Papatya5801 Merhaba . Bebeğim 9 aylık olacak ve saat başı emzik için uayniyor bu geçici bir süreç mi acaba yaşayan varmı .
Linaamom Papatya5801 13 aylık bizim de emzik olmadığını farkettiği an ağlıyor verince susuyor fena alıştı nasıl bıraktırcaz bilmiyorum gün içinde çok vermemeye çalışıyorum ama isteyince veriyorum veya uyku yapınca