Kızlar bebeğim 6 aylık olmak üzere süt alerjisi ve ya çoklu gıda alerjisi var.Yani testler de çıkmadı küçük olduğu için ama ne yazık ki var..alerji doktorumuz ve diyetisyen ile birlikte tadım şeklinde kök sebzelerle ek gıdaya geçtik.Sebzelere de tepki veriyor pişik oluyor sürekli.Patates kabak havuç ve şuan tatlı patates deniyoruz poposu pişik oldu😢😢😢😢Deliricem herşeye mi alerjisi var geçiyor mu bu durum yaşayan bilen duyan var mı.Ne yicek bu çocuk