Kızlar ben bebeğimi gece sadece emzirirken ışıldak açıyorum onun dışında karanlıkta uyuyoruz birkaç defa ağlayarak uyandı akrabamız karanlıkta kesinlikle uyutma hafif loş ışık olması lazım bebek korkar dedi. Ben ışıkta uyuyamıyorum bi sakıncası var mıdır karanlığın sizce?