Aydannn-61 Doğumdan sonra dr tavsiyesi ile vitamin ve demir kullanmayı bırakmadım. 3 ay boyunca dönüşümlü kullandım. Şimdi 10 gündür pregnacare kullanıyorum. Şampuan olarak ogx, saç dipleri için urban care biotin kullanıyorum. Şu zamana kadar dökülme olmadı ama dünden beri maalesef dökülmeler başladı. Bebeğim 4,5 aylık olmak üzere. Ne yaparsak yapalım bir süre dökülme olacak belli ki 🥲