Bence alt silmek için olan pamuklar çok güzel oluyor. Bir kaba su koydum bezlerin yanında tutuyorum her seferinde suyla ıslatıp ıslak mendil gibi kullanıyorum. Bebekte hem pişik yapmıyor hem de sanki daha temiz ve sağlıklı geliyor bana. Galiba fiyat olarak da daha uyguna geliyor. Civilde 6lı paket satılıyor kajju markası baya uzun kullanılıyor. e bebekte de vardı ama oranın fiyatını bilmiyorum