Belindaaa İki çocuklu güzel anneler çocuklarınızın yaş aralığı nedir aradaki yaş aralığı iyi midir kötü müdür ne kadar olmalıdır 😇😇😇
Tatlican Belindaaa 4 yas cok idaal pskologlarda oyle diyor bir cocuga en az 3 4yil verilmeli çünkü onun en cok anneye ihtiyaci oldugu dönem
Poyrazinorhaninannesi33 Belindaaa kesinlikle 4 diyorum iki oglum var aralarjnda 2 yas var hem ben bitigim hem de asiri zor . Allahim canlarini sağ etsin ama keske daha cok olsaydi yas aralığı
Belindaaa Sorusormomm yaaa 🙈 bencede tek çocuk ama işte evladım tek kalmasın kardeşi olsun istiyorum tabi daha çok küçük
Belindaaa Poyrazinorhaninannesi33 ben de 4 yaş diyorum demek ki hislerimde haklıymışım 🙈 tek çocuk bile çok çok zor bi o kadar da güzel tabiki çok şükür