Dilaracicek göğüslerim acıyor diye göğüs ucu kullanma hatası yapmıştım ben de. Bir süre sonra bebeğim memeyi istemedi ve göğüs ucuyla tam emip boşaltamadığı için çok ağır bir mastit yaşadım. Doktır direkt göğüs ucuna bağladı mastiti. Göğüs ucuyla mutlaka sterilizasyon problemi olur, emme süresinde göğüs ıslandıkça orda bakteri üremeye başlar o da mastite sebep olabilir hemen bırak dedi ama ucu bırakıp memeye dönene kadar ciddi meme reddi yaşadık sonrasında bebeğim sadecek yatarak emmeye başladı ki uzun olan emme serüveninde özellikle dışarıdayken bu imkansız ve hayatımızı sınırlayıcı oldu. Demem o ki göğüs ucu da çözüm değil. Ben zeytinyağı sürüp gümüş kapak kapatıyordun yaralara çok iyi geliyordu. Ya da ilk alış zordur ilk zamanlar önce uçla başlayıp sonra çıkarıp memeyi veriyordum öyle hem geçiş kolay oluyordu hem de memeyi unutmuyordu ama sonra benim de kolayıma geldi sanırım süre uzadıkça bebeğim memeyi istemez oldu. Aman dikkat diyorum o yüzden.