Herkese merhaba, bebeğim henüz hiç kelimesi yok gel git hayır vs anlıyor işaret ederek ıh ıh diyerek bütün isteklerini belirtiyor hatta anlaşılmayınca ağlıyor. Önceden biraz da olsa bababa dedede falan diyordu simdi o da yok. Endişelendim bende fikir almam istedim sizlerden aynı durumda olanlarımız var mı?