3.5 yaşında şu an kizim..biz pazartesi memlekete gideceğiz. Az önce kizimi yatiriyorum anne bugün ne günü dedi, pazartesi mi diye sordu yok kizim cumartesi dedim..niye sordun dedim hic dedi..sonra durduk yere anne biz ölcez mi diye sordu niye kizim.dedim olcez mi diye tekrar sordu yok kizim dedim simdi uyudu ama.tedirgin oldum.nedense. dün babasıyla bi şeyler konuşuyorlardı onun anneannesi neden yok neden olmuş biz de mi olecez falan diye acaba ondan mi etkilendi aklında kaldı.yoksa çocuk kalbiyle bir şey mi hissetti bilmiyorum.. sizinle de paylaşmak istedim ne düşünüyorsunuz?