Eylullll bizde Hakkari de görev yaptık Başkale Hakkari yolu üzerinde Van merkeze uzak biraz küçük bir yer ama sanırım terör olayı orada diğer ilçelere göre daha fazla ve güvenilir değil ama lojman da kalırsınız inşallah herşey gönlünüzce olsun bütün herkes için 🌺biz doğulu olmamıza rağmen Hakkari’ye ağlayarak gitik ama inanın çok sevdik Rabbim bütün askerlerimizi polislerimizi korusun ❤️