Merhaba, benim kızımda 9 ayına girecek 4 güne, bu aya kadar doğru düzgün hic bir şey yemiyordu reddediyordu agzini kapatıyordu hep, önce blw yöntemi denedim sonra kendi masamıza dahil ettim, mama sandalyesinin önünü çıkardım ve kendi masamıza normal sandalye yerine koydum, iyikide yapmışım…. hic bir şey yemeyen kizim okadar fazla yemeye başladığı hic bir şey reddetmiyor suan önce bizi izleyip istaha geliyor sonra onundekileri yiyor et, tavuk, pilav meyve hatta yogurtlu semizotu yapıyorum onu bile yiyor. Ben sabah kahvaltı olarak 1 tane tarhanali yumurta ve yanına avokado dilimliyorum öğle saatlerinde yoğurdun içine meyve diliyorum yiyebilecegi her meyve olabiliyor akşamda et köfte patates makarna pilav ona özel pişiriyor ne geliyorsa aklima, bununla ilgili instagramda bazı hesaplar var cok guzel tarifler paylaşıyorlar onlardan yararlaniyorum. Sevgiler.