Minik_oglum Ellerine eldiven takıyor musunuz arkadaslar ben beş dakika takmasam hemen yüzünü çiziyor bazen istiyorum çıkarayım ellerini keşfedin ten teması olsun ama eldivenlerini de çıkarınca elleri hemen buz gibi oluyor
_07cinarhsn Minik_oglum ben takmiyorum20 gün anca takdim elleri nin arası pamuk pamuk biseyler oldu sürekli takmak da iyi değilmiş . Tırnaklarını düzenli kesiyorum ben. Elleri ve ayakları soğuk olabilir normal canım usumez merak etme usudugunu ense den anlarsin🙏☺
Zubeydeeren Minik_oglum ben elini agzina goturmeye calistigi an cekiyorum canim kundagini actigim zaman yapiyor zaten eldivenin tüyünü yutmasin ve hem elini hem agzini kesfetsin die tırnaklarını kestim cizemiyor o yuzden ellerini soguyor evet ama oda iyiyse sorun yok bebeklerin elleri ve ayaklari hep soguk olurmus zaten
Tosbigimm Minik_oglum bence cikarin keşfet sin ellerini alissin bende ilk zamanlar ole çok üşüyo ellri yüzünü ciziyo diye eldiven takardim ama cikardim artık okadar usumuyo elleri alıştı tirlaklarinida uzadikca kesiyorum hem alistikca cizmiyo yüzünü
Aybuke Minik_oglum bende eldiven takmak istemiyorum arada çıkartıyorum ama dediginiz gibi hemen eli buz gibi oluyor
Hlycfc Seslere tepki veriyor, gülümsüyor, tükürüğuyle baloncuk yapiyor, elini emiyor( bayağı iştahla), oyun halisini cok sevdi onunla birlikte muzik acarsam yarim saat 45 dakika oyalaniyor muziksiz daha kisa sureli oluyo tabi.
Zubeydeeren Hlycfc oyun halısını denemeliyim hemen bizimki en fazla 10 dakka oyalanir kendi başına 45 dakka cok iyi gelecek bana 😂😂
Busraesmahafsa Zubeydeeren ben mama sandalyesine yatırıyoRum yatakta oluyor nereye gidersem peşime getiriyorum ben izliyor sessiz sessiz acıkınca altını ıslatınca agliyor
_07cinarhsn Zubeydeeren yaa kız 😬😄😄 kundak da çok güzel uyur benimki hobuc da eskilerin ağzıyla dedim ben sana arkama yukleniyorumm ben iş yaparken yemek bulaşık çamaşır gibi çok rahat oluyorum ben de bebeğim de gazını pirtini da hemen çıkartıyor o şekilde karnı dinlenirmis bunu bi tanıdığım doktor bile söyledi annem demişti ilk başta hobuc et diye ilk bsta yok bişey olur korkarım dedim de sonra alıştım iyiki yapmışım🙏❤😍
_07cinarhsn Zubeydeeren kafasını tutuyor canım benimki artık bakiniyor öyle konuşuyorum onka bide zaten uyuyor hemen öyle yaptığımda yan çeviriyoruz kafasını öyle duruyor uyuyor. Aynadan sürekli takip ediyorum tabiki ama😊
Sadiyealp Zubeydeeren gülüyor seslere tepki veriyo gozleriyle takip ediyo😍 degisik sesler çıkartıyor 😍
Deletedmom388 Zubeydeeren En önemli özelliği 1haftadır tükürük makinesi olması😄 Artık uzun süre kafasını tutabiliyor,sürekli gülücükler bazen çığlık falan atıyo hızını alamayıp😄 agu’lamaya çalışıyo ama daha beceremedi az kaldı başaracak ama😄 etrafı inceliyor,sürekli gördüğü insanlara daha fazla tepki veriyor,özellikle bana.Odaya girince direk gülümsüyor😊Yüzünü keşfetti kulaklarına burnuna dokunuyor gözüne falan..Böyle devam çok şükür🙏🏻😊
Zubeydeeren Deletedmom388 masallah ne guzel 😍 benim oglum bana gülüyor falan ama tanimiyor sanki ya da bana öyle geliyor bilemedim 🙄
MaselS Hafizenr aynı durum bende de var bizimde 2ay 19 günlüğüz , kusmasa fazla sütünü aç sanırlar o derece şapşup emiyo 😳😬
Zubeydeeren Hafizenr ben aliskanlik haline getircek die korkuyordum ve sadece bizimki yapiyor saniyodum ama hrr bebek yapiyor anladigim kadarıyla buyuyup de el emen bi bebek gormedim geciyor demek ki 😂