Mtbuaaa yapmaya çalışıyorum kısa da olsa. Bazen oğlum selam vermeme zor sabrediyor o zamanlarda bir şey yapamıyorum ama güzelce yanımda namazını kılıyorsa tesbihatı yapıp dualarımı ediyorum 😅 her yapılan ibadetin farkı oluyor insanın yaşamında. Önceden evvabin namazını hep kılardım, akşam namazının ardına kılınan namaz. Şimdi ayda yılda bir kılıyorum ve kıldığım zamanlar içim çok farklıydı bence