Deletedmom_79 Gamzetrkmn sindirlmiş süt öyle olur. Aşırı kötü kokmuyosa normal yani hafif ekşimsi bir koku bahsettiğim
Uykusuzkoala Gamzetrkmn normalmiş benim bebegim de oyle cok kusardi fotografını cekip göstermisyim doktorda hemşire de normal demisti.