Umutluluk Kızlar 3ay oldu doğum yapalı ,adet olmadım aşırı şiş ödemli ve sinirliyim . Süt koruyor galiba .Adet olmak istiyorum yok mu bir yolu
Efeemoom Umutluluk doktorum doğumdan sonra emzirdiğimiz süre boyunca olmayabilirsin demişti. 3.aya gireceğim bende daha olmadım. Ama süt koruma gibi bi durum yokmuş hamile kalabilirsiniz dikkat edin derim
Ebruliiiiii Umutluluk 8 buçuk ay önce doğum yaptım hala adet olmadım o kadar alıştım ki hamilelikti sonrasıydı 18 aydır adet olmuyorum o kadar alıştım ki bu duruma 🙃
Umutluluk Efeemoom ay tabiki dikkat ediyorum canım .Süt koruyor derken .Emzirdiğim için adet olamıyorum manasında söyledim yani emzirmek adet olmamı engelliyor gibi .yoksa asla süt müt koruduğuna inanmam😅
Yasemin23 Umutluluk 4.5 aylık kızım var daha dün adet oldum😀 emziriyorum bu arada süt korumuyor yani 😀sinirlilik hali az çok geçti ama ben de aşırı terleme problemi oldu doğum sonrası normalde hiç terlemem kilolu da değilim herkes adete bağladı bir ol düzelirsin diye daha ikinci gün gerçi ilerdi de tamamen geçer mi bilmiyorum ama suanlik ayni
Sevindaniss Umutluluk bende 2,5 ay oldu hala olamadım eşimle birlikte olmayada cok korkuyorum 2 kez oldum onda da korkuyorum ya hamile kalırsam diye. Biran önce adet olsak da rahatlasak 🥶
Perianasi 10 aylık kızım hala tık yok. Şişlikten çatlıcam diyette yapıyorum ama vücudumdaki ödem gitmiyor
Melo29 Umutluluk sezeryan doğum yapalı nerdeyse 4 ay oldu ben de adet olmadım valla çok mutluyum yaz boyunca olmazsam çok sevinirim yazın sıcakta en nefret ettiğim şeydi adet olmak her ay o stresi sıkıntıyı yaşamayı hiç özlemedim
Mervealpiko 11 ay oldu doğum yapalı (sezaryen) hala regl olmadım ah keşke hiç olmasam ama aşırı şiş karnım bi yandan olsamda kurtulsam keşke (emzirdiğim için olamıyorum )memelak bebem var daha da olmazsam kadın doğuma gitmek şart oldu adet söktürücü verir belki
hayalperest2310 Umutluluk doğumdan sonra 30.gün 40 ım cıkmadan adet oldum bebeğim üç aylık olacak her ay düzenli giriyorum dediğiniz gibi şişlik vs hiç yaşamadım göbeğim bile kalmadı
Mine01 Umutluluk kızım 2 aylıkti adet oldum ve emziriyordum sadece, suan 6 aylik, süt felan korumuyor spiral taktirdim😂
yyuzgulec Umutluluk benimde 2 ay oldu doğum yapalı. Kırkım bittikten sonra bende hiç adet olmadım ister istemez stres oldum