Herkese merhaba, 7 aylik oglum var gecen aya kadar sadece 1 kere mama icin kalkardi. Bu ay ne olduysa hep ayni saatlerde 3-4 kere kalkiyor. Bugun doktorum kesinlikle gece beslenmesini kes cunku artik ihtiyaci yok tamamen aliskanlik dedi. Ek gida ve mama ile besleniyor zaten. Siz nasil kestiniz??
lutfen yardim