Bende bekleyeyim😂 herhalde bir kurtarıcı yok herkes bekleyecek😂 Ama ben bi psikiyatrist arkadaşım var onun paylastim bu durumu hatta bizimki yanımızda ayrılmıyor, gayet normal seninle güven duyuyor 1 yaşından sonra azalır aksi takdirde bir görüşme gerçekleştirebilir demişti, benim kızım 9 aylık…