Deletedmom0210 Kızlar kıl tüy için önerileriniz neler ya bıktım valla jel li elite lazerle sonuç alamadım ağdayla da uğraş dur işin yoksa neler kullanıyorsunuz?
1mom1baby Deletedmom0210 özel bölge hariç epilatör kullanıyorum çok uzun zaman agdaya gittim kendimde yaptım benim için en iyisi epilatör
Sodya Deletedmom0210 kol bacak koltuk altiicin hamilelikten once lazere gitmistim.o beni baya rahatlatti. Bikini bolgesini de iste agdayla hallediyorum.jilet veya epilatör beni mahvediyodu eskiden bacaklarim hep yara icindeydi kaşimaktan
Bitanesi Sodya ağda markası ne çam sakızı mı öyle bi ağda denedim daha çok çıkardı 1 kere kullandım hemen bıraktım seninki azaltıyor mu bu ağda bikini böl.
1mom1baby Deletedmom0210 evet cımbızlı makine başlarda çok acıtıyor ama zamanla vücut alışıyor ikinci sefer de aynı olmuyor bende böyle oldu benim tuylerime en uygun olanının epilatör olduğuna karar verdim agdadan dönüş yaptım
Dgndrmz Bitanesi çam sakızı seker özlü oldugu için coğaltır sir agda azaltıyo kuaforde yaptırıyodum sir agda doğumdan snra sezaryen oldugum için agdaya cesaret edemedm jilete döndüm şimdide kuafore girmeye fırsatm olmuyo kendımde yapamıyorm malesef senelerce yaptırdıgım agda bosa gitti jiletle alıyorm bikini bolgemi kalan diğer heryerimi makinayla yani epilatörle alıyorm
Sodya Bitanesi ay yok malesef bnm ezelden beri coktu kil tüy yani nefret ediyodm kendimden. Bikini bolgesine her seyi denedim camsakizi cok ugrastirici. Sir agda denedim ama agda bezi yapismiyo cekmiyo ondan da vazgectim. Simdi a101 veya bimdeki agda bantlarindan kullsniyorum .3 hafta rahat ediyorum. Ayda bir almak yetiyo bana
Eylullmomss Dgndrmz ya bende aynı dertten muzdaripim 5 senedir ağda yaptiriyorum kuaförde sezaryan oldum şimdi dikişim var diye korkuyorum napsak acaba 1 ay 14 günlük kızım var jilet kullanmak istemiyorum dediginiz gibi ağda yaptırdığımız boşa gidicek 😏
Elif_emrah_emine55 Dgndrmz Benimde sezaryqn oldu bende kuaförde sir ağda yaptırıyorum korkulcak bişey yok öncesi neyse sonrası da öyle ben hala yaptırıyorum ilk ay yaptırmadım dikişlerim yeni diye ama sonra devam ettim
Ozge23 Tam bilmiyorum ama kınaya benzer birşey varmış aktarda satılıyormuş banyodayken suyla karıştırıp macun kıvamına geldiğinde genital bölgemize sürüyormuşuz biraz bekledikten sonra su tutup duruluyormuşuz. Kıllar dökülüyormuş gören duyan var mı 🤔
Dunyamsensn2008 Ozge23 Evet kokusu kotu üstüne de siniyir yaptığın yere de bende kullandım hamilelikte kolaylık oldu baya ama ağda en temizi tabi yaparsan.
MaselS Ben ağdaya gidiyorum .uzun zamandır gittiğim için Genital bölge ve tüm vücudum çok azaldı, ayak bileğimden diz kapağıma kadar çok çabuk çıkıyo ağda zamanıma kadar epilasyonla alıyorum
Ozge23 Dunyamsensn2008 normalde bende ağda yaparım genital bölgeme onu duymuştum merak ettim açıkçası ama kokuyormuş aman kalsın ağdaya devam
Anita Baş edemiyorum valla bıkmış durumdayım bi ağda bir jilet öyle geziyorum çok killiyim malesef lazerede bütçem yok