Merhaba bugün 4 te arveles içtim ilk sütümü sağdım attım acaba bişey olur mu
DDefne Bilmiyorum canım sadece parol içilmeli diye biliyorum üstte kalsın
Emzirirkwn arveles içilebilir atmasaydınız keşke sütlerinizi