btlbsr benm kızımda 9 aylık mama sandalyesinde oturur seslenmez ama bizdede ayağı yere degmeyecek oturmak istiyor sürekli bizimkide ayrı bi sıkıntı bnde diyorum acaba nerde yanlış yaptım çokmu oturttum o yüzden hep oturmak istyor yürümeye dikilmeye tutunup kalkmaya çabası yok şaşırmış durumdayım