Normalde 7 aylık sıralama yapıyor ama doktorumuzun bunun fiziksel olarak yapmaması gerektiğini ve kalkması ayaklanmaması için sürekli kucakta ve ilgisini çekecek şeylerin yerde olmasını istedi normalde dışarıya göre bu iyi birşey ama doktorumuza göre omurgasının ve ayaklarının tam anlamıyla haftasına uygun olmadığını söylüyor nörolojik olarak erken olsa da bu durum fiziksel olarak bunu karşılayamıyor ve ben fizik tedaviye gitmesem oturup sevinirdim taki bir uzman kontrolünde bu bilgiyi alana kadar. Pazartesi dediği süreden 15 gün geçti kontrolü olacak ona göre egzersizler y azaltılacak ya da çoğalacak ayakları penguen gibi dışa doğruydu bağlama yapılabilir demişti ona da karar verilecek nasıl birşey hiç bilgim yok. Kollarında ve bacaklarında çekmeler vardı gittiğimizden beri hala da var.