Minigim38 ya atak dönemleri de olabiliyor ama diş huysuzluğunda da emmeye düşkün oluyorlar diye biliyorum. Benimki 6.5 sylık fena kaşınıyor ağrıyor damakları.Emzirme, Su, soğuk havuç, kaşıyıcı, tetagil, calpol derken günü bitiriyoruz. Bazen rahatlıyor bazen hiçbiri işe yaramıyor malesef