mervee161221 Kızlar dün 18 ay aşısını yaptırdık şişebilir buz sür dedi nerdeyse 24 saatten fazla zaman oldu aşı yerinde kocaman bir beze oldu çok kızarık hiçbir sorunu yoktu bir anda oldu acile götürmeyi düşünüyorum başına gelen var mı
PatronBebek mervee161221 hemen hemen herkeste oluyor. Acilde müdahale edeceklerini düşünmüyorum en fazla soğuk uygulanır onuda evde yapabilirsiniz 💜
MinelMom21 mervee161221 nasıl oldu bebek dün götürdüm ben içime kurt düştü banasi da ısrar edince gittik
Tugcebyrk mervee161221 bizim doktorumuz soğuk kolonyayla kompres yapmamı söylüyordu böyle durumlarda gerçektende çok iyi geliyordu kısa sürede geçiyordu kızarıklık ve şişlik bi deneyin isterseniz geçmiş olsun
MinelMom21 Merhaba dün biz de olduk bizim de kızardı şişti kaşıntı oldu hemşire bi tanıdık olabilir dedi buz koy dedi ama koydurmadi kızım kolunu kaldiramazsa götür dedi geçmiş olsun bu arada💐
mervee161221 MinelMom21 Teşekkür ederim size de 🙏 Yalnız bizim aşımızı bacaktan yaptılar şişlik aşırı fazla ve bu saatten sonra çıkması normal mi
mervee161221 MinelMom21 o Gece götürdük hastaneye ve ateşi çok çıktı 38 leri de geçti yani doktor kas altına değil cilt altına yapmış o da alerjik reaksiyon göstermiş dedi kolonya pamuk yapıyorum birkaç saat arayla bugün biraz daha iyi yarına geçmeye başlar diye düşünüyorum
mervee161221 Tugcebyrk Teşekkürler evet bize de öyle söyledi iki gündür düzenli şekilde yapıyorum baya etkisini gösterdi 🙏