Aptamille başlamadım sma verdim mafoldu bebeğim kakası taş gibiydi hipp verdim bebelac gold verdim hiçbirini sevmedi en son aptamil comforttu sanırım onu verdım gazı mazı kalmadı belirli süre ondan ilerledim sonra normal aptamile geçtim suan 1.5 yasında hala aptamil verıyorum . Deneme yanılma aptamili cok övmediler diye en sona sakladım ama bizde tam tersi oldu kabızlıktan cok cektiğim için bazı bebek mamaları kabızlık yapıyor kakasınınkontrol etmenizi öneririm.