Kızlar oğlum 5 aylık olacak 8 gün sonra. dün sabah oğlum uyandı aldım kucağıma gezdiriyorum aynanın karşısına geçtik gayet sakin asla bağırmadan asla kızgın bi ifade kullanmadan ama şebeklik yapmadan yani ciddi bir ses tonuyla konuşarak "oğlum neden ağladın sen geceleri niye uyumuyorsun bakayım ha olmaz ki böyle anne yoruluyor" gibi şeyler söyledim. Bi anda dudaklarını büktü ve ağlamaya başladı. Hemen sakinleştirdim tabi. Akşam da ben yemek yiyecektim oğlum rahat durmadı babası koydu pusetine önüne oturdu o da aynı şekilde kızmadan bağırmadan sadece normal bir insanla konuşur gibi "neden durmuyorsun oğlum anne yemek yiyecek ki sana süt olacak böyle yapılmaz" gibi şeyler söyledi. Yine dudaklarını büktü ve ağlamaya başladı.
Sizce ona kızdığımı mı sandı? Üzüldü mü ciddi konuşunca? Gerçekten de bebekler her şeyi anlıyorlarmış derlerdi de inanmazdım 😊 tatlı tatlı konuşmayınca bile alındı bizim oğlan bir de kızsak kıyameti koparır herhalde 😁