Dpr Hanımlar ilk doğumumu şehir hastanesinde yapan biri olarak 2. Merkeze yakınlığı sebebiyle Yunus Emre yi seçtim sormak istediğim birkaç soru var Eşim doğuma alınır mı Ebeler ve hastaya muamele nasıl
AseLBebek26 Dpr ben Doğum yapalı orda 2 buçuk sene oldu eşi doğuma almıyorlar odaya çıkıp bir gece kalıyorsunuz ozaman da almıyorlar baba sadece bebeği görüp çıkıyor yanınızda bayan kalıyor Ben ebeden de hemsirelerden de memnun kalmıştım odası vs de güzeldi
mirayisik Dpr ben orada gebelik okuluna katıldım ve normal doğumda eşlerimizin görebileceğini söylemişlerdi
Dpr mirayisik size birkaç sorum olacak doktorunuz kimdi ? Epidural aldınız mı ? Doktor ve personelin size karşı tutumu nasıldı ? Hastaneden verdiği hizmetten memnun kaldınız mi ?