2kereana bebeklerin derileri ince oluyor. Daha doğrusu deri altı yağ dokusu gelişmediği için tüm damarlar belirgin oluyo. O lekemsi şeyde büyük ihtimal damardır. Benim kızımınki daha da belirgindi. Şimdi 2 yaşında zamanla geçti gitti. Yağ tabakası oluştukça damarların görünümü azalıyor