Sibel04 benimki de dört aylık ve çok huysuz bugünlerde. Karnı tok altı temiz olsa da ağlıyor ağlaya ağlaya uyutuyorum uyanık olduğu zamanlarda da emzik emmeyi bıraktı tuttuğu her şeyi ağzına götürüyor ve salyasi akıyor galiba diş belirtisi :( bu kadar erken baslamasaydi keske