Hanımlar belki bu konuda daha önce cok yazışmalar olmuştur ama ben söylemek istedim. Hayatım boyunca hic ter kokmadım taa ki emzirene kadar, emzirme sonrasında da devam etti koku yanı sürekli duş alıyordum ve duşta alsanız roll on da kullansanız öyle bir şey ki bu terleyince yine koku oluyordu. Ve kesinlikle çok itici bir şey hayatımda enn sevmedigim durum ve cok dıkkat etmeye çalışırım. Bir çoğunuz biliyordur belki , Tek çözüm karbonat. Kime dediysem bana dua etmiştir, her duş sonrası karbonatı koltuk altlarına az miktar iyice yedirin tozu gidene kadar. Terlerseniz bile kokudan eser yok , muhtesem bir şey, hem hesaplı hem doğal hem beyazlatma etkisi var. Kesinlikle tavsıye edıyorum,cok memnun kalacaksınız🙏🏻🙏🏻