Kızlar 8 gün sonra 5 aylık olacak oğlum. Malum 4.ay atağı yüzünden 1 aydır gece uykusu çok kötü. 5 kere uyanırsa iyi diyorum çünkü genelde 15 kere uyanıyor. Emip geri uyuyor. Ama birkaç gündür kıpırdandığında alıyorum kucağıma emzirmek için bi huysuzlanıyor mızıldanıyor memeyi 1 2 dk almıyor. Bağırma ağlama yok ama mızıldanıyor sadece sanki uyandığına sinirleniyor gibi. Sık uyandığı için dedim ama dün güzel uyudu 8de uyudu 12de uyandı sonra 3.30da uyandı sonra saat başı ama yine de aynı mızıldanması her uyandığında oldu. En son 7de zaten ağladı anladım ki uyanacak. Sizce sorun ne olabilir?