Merhaba Hanımlar. Oğlum öylesine meme kolik bir cocuktu ki yani 2 yaşına kadar geceleri 10 kere uyandıgımı bilirim meme için. Asla ve asla kesemem diyordum, gündüz sayısız şekilde emiyordu,bir yere gitsek asla insanlarla oturamazdım ama, tam 2 ay 10 günlüktü ben göğsüma yara bandı yapıstırdım ve Sirkeyi peçeteye sürüp göğsüme koydum. Sirkeninde en ucuzunu en keskin kokanını aldım😂 Peçeteyi 1-2 kere görünce ve koklayınca,Sonrasında hiç göğsüme bile peçete koymadan her memeye geldiginde sirkeli peçete koklattım yani mucize gibi 2 günde bitti, sonrasına emzirmek istesem bile kaçtı benden, belki bu hikayem size bir yol gösterir, ben asla kesemem diyordum kafamda büyüyordu ama 48 saat bile sürmedi☺️