Oğlum 1,5 ay önce kreşe başladı 2,5 yaşında bugune kadar hiç antibiyotik kullanmamıştık grip olsa bile 3 gune toparlardı . Her hafta hasta cocuk akciger enfeksiyonu oldu 1 hafta sabah aksam serım taktırdık tam geçti derken dün yine burun akıntısı öksürük göz çapaklanması yine antibiyotik başladık 🥺 bunun doğal yollarla nasıl halledebilirim tavsiyelerinze ihtiyacım varrr