Sdd1 [silindi] bence hiç stres yapmayın mama verin bu arada sütünüzü de sağmaya devam edin gelirse verirsiniz gelmezse de kendinizi yıpratmayın derim 😊
cennetkokuluyavrum Bende sagiruun 5 ay olduk bazi zman azalma yasiurum bol su yesiililk ve o lactamilden aldim iciurum uyku iyi alamadiginda da azaliuor hersey deniuruz bebislerimiz icin allah yardimcimiz olsun
cennetkokuluyavrum [silindi] benim de bir gogusten cikiyordu briinden cikmiyorfu cok az geliyrfu zor actim onu biraz dhaa cogaldi belki tikanma felanmi var daha once naisildi geliyormuydu sik sik sagmaya calis saat arayi uzatma acilcaktir sicak su kompres uygula damarlae acilir dolar eger tikaniklik varsa
sunflower01 [silindi] ısırgan otu cayini emziren anneler için bi araştırın derim bir de eczaneden süt artirici çaylar varmış onlardan sorun bi bol su yeşillik tuketin dereotu iyi geliyor
Seren-karan [silindi] bestlak damla kullanıyorum ben tavsiye ederim doktor önermişti ama en iyisi bebeğinizin emmesi lazım daha iyi çekşyorlar sütü çoğaltıyorlar