Kızım 11 aylık 2 aykıkken biberon reddi yaşadık sadece emzirme ile devam ediyordum bugün meme reddi de oldu sabah 6 da uykuyken emdi sonra bu saat oldu halen emmedi sağdığım sütten kaşıkla yedirmeye çalıştım ek gıda olarak çorba felan yedirdim ama açmı tokmu bilmiyorum ağlıyor ama emmek istemiyor eğer emmektende kesilirse nasıl bi yol izlicem bilmiyorum ne yedirip içiricem lütfen yardım edin bilgisi olan yazabilir mi