Doktorumuzun tavsiyesiyle 5 buçuk aylıkken ek gıdaya basladik ,3 gün kuraliyla tadım yaptık yiyecekleri buharda pişirip çatalla ezdim pütürlü yedirmeye çalıştım genelde blender fazla kullanmadım. Bebeğim birkaç gün sonra 7 aylık olacak birkaç gündür yemek istemiyor pütürlü yemekleri püskürtüyor ağzından , ağzını açmıyor bazen yemiyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim . Böyle bir sorunla karşılaşan var mı ?