Defne-arya Kızlar inek sütü getirdi eşim üstü hafif pütürlü ama kaynayınca dibe çökme katılaşma olmadı sizce sakınca olur mu kaynayınca pütürleşme artmadı da
Sevde123 Defne-arya sütte birşey yok bende buzluktan yada buzdolabından çıkarıp kaynattığım zaman üstü hep öyle olur hatta daha yoğun kesilecek dye çok korkmuştm ilk gördüğümde ama kaynayınca gdiyor tüketiyoruz sürekli hiç bi problem yaşamadım şmdiye kadar
PatronBebek Defne-arya cnm süt kesilsede zaten o şekilde tüketilebiliyor. Benim kaç kere kesildi peynir yaptım yedim yani günlükse sıkıntı yok
Aysegul___ Defne-arya Annenize Bi sorun isterseniz büyüklerimiz daha iyi bilir yanlış bişey söyleriz Allah korusun.
Defne-arya Aysegul___ annem bişey olmaz diyorda pek doğal yapmaz o hazır alır herşeyi pek anlamaz o yüzden güvenemedim
Sevgiiiiiii Defne-arya aldığında soğuksa sütün yağı böyle donma yapabiliyor kesmediğine göre de sağlammış 😀