Merhaba, bebeğime fazladan 1 paket goon 2 numara bebek bezi almışız. 3 numaraya geçtik 2 küçük geldiği için ama bir gün 2 numaralı paketi açıp 2 tane kullanmak zorunda kaldık. Şimdi öyle boş boş duruyor. İhtiyacı olana vermek isterim. Pakette 38 tane var. Ücret olarak birşey düşünmedim sembolik birşey verilebilir. İhtiyacı olana gitsin