redizepol1 Kızlar kaynanamlar hayvancılıkla uğraşıyor hakiki tereyağ peynir çökelek lor tarzı kendileri yapıyor. Koyun sütünden bu arada. Bebeğime tereyağı kaçıncı aydan sonra verebilirim ?
Bssraa2 redizepol1 onu bilmiyorum da hakiki ürün bulmak şuan çok zor satış yapıyorlarmı ? Doğal ürün arayışına girdim ben de 😇
Mlk026 redizepol1 6 aydan sonra az az dene zamanla çoğaltırsın ben sürekli kullanıyorum tereyağ çorbalara vs lezzet veriyor yazık yoksa tuzsuz salçasız o yemekler
redizepol1 Bssraa2 Evet satış yapıyorlar ☺ arkadaşlarıma satmıştk hep 🙂 ama şuan değil de 2 3 ay sonra yapmaya başlıyorlar meradalar daha
Eymenikonunannesi14 Ayindan sonra az az kullanmaya baslamistim. Suan 15 aylik her corbasini tereyagi ile yaparim
redizepol1 Bssraa2 Maalesef sayfa yok ☺ genelde toplu olarak satıyorlar. Çevremde almak isteyen arkadaşım olunca kendimle beraber getirip veriyorum. Yapmaya başladıklarinda ben buradan size yazarım. Kargoyla gönderirler herhalde 🙂
Bssraa2 redizepol1 ayy çok iyi olur ben sizi kaydediyim bu sayfada unutursam adınızıı fln çok teşekkür ederim 🌸😇
Defne-arya Yigitefeninannesi_ babam mandıradan getiriyorda olmayınca marketten normal tereyağı da alıp kullanıyorum