Irmakmelegim Ayrım yaptığınız o kadar belli oluyor ki. Bu biraz da hassasiyet işi biliyor musunuz? Dini sadece iki sure dua ezberlemekten öteye götürememek bir insan için ne büyük bir kayıp. Çocukları bize emanet olarak veren Rabbimizin dinini, indirdiği kitabın dilini, çocukların tam algıları açık olduğu zaman anlatmayacağız da ne zaman anlatacağız. Bakın etrafta 4-6 yaş çocukların Kuran-ı Kerim’e geçmesini görebilirsiniz rahatlıkla hatta bir iki yaş büyüklerin hafızlık için eğitim aldığını da. Hiçbir şekilde sıkmadan beynini yıkamadan tamamen sisteme dayalı şekilde nasıl ilerlediklerini görebilirsiniz. Sürekli olumsuz konuşmak yerine olumlu konuşsak mı artık? 5 yaşındaki oğluma 1 seneden beri Allah’ı Kitabı, Peygamberini, verilen bütün her şeyin Rabbimiz tarafından verildiğini dua ettiği zaman kimden ve ne şekilde istediğini çok güzel kavradı. Kuran-ı Kerim’e bu yaşında o kadar saygısı var ki ben elime aldığım zaman gelir öper başına koyar çünkü ona bizim için nasıl önemli olduğunu güzel davranmamız gerektiğini anlattım benden görerek bunları yapıyor onu biliyorum ama beni anlayabildiğinden eminim. Hiç görmediğimiz Peygamber Efendimizi anlatırken bile yüzü gülüyor mesela nasıl biri olduğunu merak ediyor dinlemek istiyor bende olabildiğince sade şekilde anlatıyorum. Hiçbir şekilde psikolojisi bozulmadı beyni yıkanmadı. Siz sanıyor musunuz ki Kuran kurslarında bodoslama soyut kavramalara geçecekler? Hangi sistem bu şekilde ilerliyor?