Merhabalar, daha önceden test yaptırmıştım önce ki troid sonucum 92.7 di
Bugün ki sonucum 174.82 yüksek sonucu yazılmış pazartesi dr a gideceğim. İlaç mı kullanmam gerekecek acaba. Daha öncesine yüksek dememişti tek ona bakmıyoruz diyip ANTİ TG tiroglobulin antikoruna da bakıyoruz demişti. Onlarda da eski sonucum 2.42 bugün ki sonuçta 2. 17 bilemedim. Merak ettim aranızda bu şekil yüksek sonucları çıkan var mı ?