3 aylık oğlum var 1 haftadır gündüzleri asla uyumuyor ayrıca gazlı bi bebek değil tam tersi çok sakin ve hep uyur ama bu günkerde sadece gece sabaha kadar uyuyır gündüzleri hep ayakta ve hep ağlıyor mamasını içmemek için direniyor aç ama içmiyor beslenmesi azaldı uyuyor geceleri uykusunda ağlıyor içli içli gündüz uyuyacakken dalıyor bi anda ağlayarak uyanıyor bu normalmi bi doktora götürmem gerekiyomu