zeynepozkar Dilek2635 bebeğim daha 2 aylıkken yiyordum nohutu hiç birşey olmuyordu gazda yapmıyordu fasülye yemedim daha hiç sevmediğim için oda
66arasim Dilek2635 Valla ben hep yedim ilk andan beri yesemde gazliydi oğlum yemesende😁ama yiyince ahh geceler gecelerr ama 5 aylık olmuş yani hafiften baslayabilirsin bence
mczm__ Dilek2635 bebeğin çok gazlı bir bebek değilse kimyon at ye ben baştan beri yiyorum herşeyi çok nadir sıkıntı olurdu
Aaayyssee Dilek2635 bebeğim 2 aylık 2 gün önce nohut yedim basta korktum ama çok şükür bi sıkıntı olmadı,yemeğin peşinden kimyon iç istersen iyi olur
Birberenannesi Dilek2635 ben herşeyi yedim ilk günden beri. Sadece 2 bardak kimyon çayı içiyodum kızımın gaz problemi varken o kadar. Sütün kalitesini arttırıyor çok sağlıklı bakliyatlar.